loading...
بهترین وبسایت تفریحی
R98 بازدید : 230 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)

آمیزش در دوره قاعدگی (پریود) چه اشکالی دارد؟ | - علاوه - قطره

1 ساعت قبل ... آمیزش در دوره قاعدگی (پریود) چه اشکالی دارد؟ - علاوه بر توصیه های اخلاقی و تبیین احکام شرعی در رساله های مراجع تقلید که همبستری در دوران قاعدگی ;...

خطر رابطه جنسی در دوران قاعدگی - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

30 دسامبر 2013 ... میل جنسی در دوره قاعدگی برای اکثر خانم ها بیشتر محسوس میشود و گاها برخی افراد نیز در این ... در زمان پريود یا عادت ماهانه یا همان قاعدگی ديواره هاي رحمی كه جهت لانه گزيني جنين آماده ... و اداراک هیجانی چه تاثیری بر روابط زناشویی دارد ؟

آيا رابطه جنسي حين قاعدگي به سلامتي ما آسيب ميزند؟ - بیتوته

رابطه جنسی در زمان پریود نزدیکی در زمان پریود رابطه جنسي حين قاعدگي نزدیکی در زمان ... رابطه جنسي چه تاثيري بر مدت زما و شدت خونريزي در دوران قاعدگي دارد؟

ــ حکمت حرام بودن آمیزش در هنگام عادت ماهیانه زنها چیست؟

4 آگوست 2012 ... آیا نزدیکی کردن از (مقعد) پشت برای زن و شوهر اشکالی دارد؟ ... چگونه چنین چیزی ممکن است وقتی وی یک دوره قاعدگی دارد (چون نمی تواند سی و یک روز.

خطر رابطه جنسی در دوران قاعدگی

30 دسامبر 2013 ... میل جنسی در دوره قاعدگی برای اکثر خانم ها بیشتر محسوس میشود و گاها برخی ... در زمان پريود یا عادت ماهانه یا همان قاعدگی ديواره هاي رحمی كه جهت لانه ;...

آمیزش در زمان قاعدگی و عوارض آن - موسسه فرهنگی هنری قلم صنع

زنان به قدر کافی از عادت ماهیانه رنج می برند روا نیست با آمیزش در این دوران به ... روز تخمک گذاری به این دلیل که هر فردی دوره مخصوص به خود را دارد قدری دشوار است. .... [ كه خود به دليل اُفت هورموني است ] و لذا ترميم با اشكال مواجه مي‏گردد.

مقاربت در زمان قائدگی (مقالات و گزارشات) - ایران سلامت

21 دسامبر 2006 ... موقعی که من و شریک جنسی ام قراره که مقاربت کنیم من در دوران پریود هستم . .... رابطه جنسي چه تاثيري بر مدت زما و شدت خونريزي در دوران قاعدگي دارد؟

آیا رابطه جنسی حین قاعدگی به سلامتی ما آسیب میزند؟ - زوج درمانی

رابطه جنسی چه تاثیری بر مدت زما و شدت خونریزی در دوران قاعدگی دارد؟ ... بعبارت دیگر احتمال داده شد که افرادی که حین قاعدگی اقدام به نزدیکی نمیکنند کمتر تحت عمل ;...

رابطه جنسی در دوره قاعدگی | بانوی پارسی

31 مه 2013 ... رابطه جنسی چه تاثیری بر مدت زما و شدت خونریزی در دوران قاعدگی دارد؟ ... نزدیکی جنسی در طول پریود ، چه تنها و از برای خودارضائی و چه با شریک ;...

نزدیکی در حال حیض-حیض - احکام

در زمان حیض، نزدیکى نمودن در مهبل حائض، چه صورت دارد؟ پاسخ: در زمان ... پاسخ: اگر خون خارج نشود، حکم حیض را ندارد و نزدیکى اشکال ندارد. ... در حال آمیزش حیض شدن.

آمیزش جنسی دوران قاعدگی نزدیکی زنان - پاسج به سوالات و مسایل ...

... دل ها تنها به یاد خدا آرام می گیرد مهتاب سبز. عناوین یادداشتهای وبلاگ. اگر بخواهم حامله شوم، چه زمانی برای آمیزش بهتر از سایر اوقات است عناوین یادداشتها[2] ;...

احكام حيض - مرکز علمي پژوهشي مطالعات زنان

آیا نزدیکی با همسر در دوران قاعدگی حرام است؟ ... آيا داخل شدن زن حائض به رواقهاى اطراف ضريح مطهّر امام رضا(عليه السلام) اشكال دارد گرچه قبر را ببيند و به ضريح نزديك ;...

شاید این سوال ها در ذهن شما هم باشد - مشاوره و مددکاری

آیا مقاربت باهمسر از طریق مقعد اشکال دارد یا نه? ... نزدیکی در دوران حیض بدون انجام دخول چه حکمی دارد؟ ... آیا نزدیکی با همسر در دوران قاعدگی حرام است؟ ... غلاف موجود در محل ختنه در دوره جنینی مفید است ولی پس از تولد مزاحم است و به ... قاعدگی ( پریود ).

آیا در روز های آخر عادت می توان نزدیکی کرد؟ - گنجینه پاسخ‌ها - اسلام ... - 1

کابر محترم؛ در ایام عادت ماهانه نزدیکی و دخول در فرج زن حرام است، حتی در روزهایى هم ... این کار نه تنها اشکال ندارد و خود ارضائی محسوب نمی شود، بلکه در آداب زناشوئی به ... اگر زن و شوهری شک کنند که دوره عادت ماهیانه زن شروع شده یا نه و دخول انجام بدهند چه حکمی دارد؟ ... اگر قبل از ایام عادت شک در شروع قاعدگی پیدا شود، حکم به عدم آن می شود .

بارداری ونازائی،قاعدگی - زیتون(روان شناسی ازدواج)

8 سپتامبر 2014 ... برای کاهش درد در دوران قاعدگی گل گاو زبون با نبات میخورم که انصافا آرامش بخشه ..... شنیدم باعث کاهش خونریزی میشه ...... وقتی به دوره های قبلی فکر کردم یادم اومد که یک دوره درد نداشتم ؛ گل گاو ... اشکالی ندارد و غسل آن هم با شرایط عادی تفاوتی ندارد. ..... آمیزش از راه مقعد کراهت شدید دارد ولی اگر موجب آزار و اذیت زن و یا ;...

احکام مسائل جنسی-آیت الله مکارم شیرازی - عکس

پاسخ:این کار بدون رضایت زوجه حرام و با رضایت وی کراهت شدید دارد و اشکال پزشکی آن قابل انکار نیست و .... سؤال:آیا نزدیکی با همسر در دوران قاعدگی حرام است؟

گل نرگس - چرا در ايام عادت نزديكي با زن حرام است ؟

در دوران قاعدگي، سطح هورمون‏هاي جنسي خانم‏ها (استروژن و پروژسترون) كاهش ... شده و حتي احتمال سردمزاجي و كاهش ميل جنسي حتي در دوران طهارت و پاكي براي او وجود دارد. ... (مهبل) حضور ندارند [ كه خود به دليل اُفت هورموني است ] و لذا ترميم با اشكال مواجه مي‏گردد .

احكام شرعي جوانان - احکام مسائل جنسی (مقاربت)

آيا ارضاى جنسى زن بدون دخول اشكال دارد؟ ج. ... آميزش با همسر خود در شبهاى قدر، شب و روز تاسوعا و عاشورا چه حكمى دارد؟ ... ببرند و مرد بايد در حالت عادت ماهيانه زن از نزديكى كردن با او در قبل خوددارى كند . ... س-آیا نزدیکی با همسر در دوران قاعدگی حرام است؟

آموزش مسایل جنسی - پاسخ به سوالات شما در رابطه با پریود یا عادت ماهانه 3

30 آوريل 2012 ... آیا نزدیکی در زمان پریود باعث ایجاد مشکل می گردد یا خیر؟ ... من 24 سالمهو حدود 5/1 ماهه که پریود نشدم و دفعه های قبل نیز گاهی دوره اش بیشتر از 30 روز بود گاهی ... اگر با مشاوره پزشک اقدام به مصرف آنها میکنید اشکالی ندارد ولی به همان اندازه که دکترتون ... بله این قرصها هورمونی بوده و تاثیر مستقیمی بر قاعدگی دارد.

91/12/01 - 91/12/30 - آميزش جنسي را با بيشترين لذت تجربه كنيد

14 مارس 2013 ... سعي کنيد در دوران قاعدگي از نوار بهداشتي استفاده کرده و آن را مرتب و زود ..... دربرخی از مراحل زندگی برای اینکه مردمان فکر نکند اشکالی دارد، نقش ;...

8 نکته‌ مهم بهداشتی دوران قاعدگی - پارسی طب

... بارداری زایمان و کودکان · نکات قبل از بارداری و نزدیکی برای بارداری · زیبایی و تناسب ... دوران قاعدگی یکی از مهم ترین دوره‌های زندگی هر خانمی است و از آنجا که به‌ طور ... وی را دچار مشکل گرداند، بنابراین توجه به نکات بهداشتی و رعایت آنها اهمیت دارد: ... هورمونی در بدن است و در دختران، به خصوص پیش از شروع عادت ماهیانه شدت می ‌یابد.

33-سوالات مطرح شده - آموزه های زندگی و زناشویی

tags: بارداری, نزدیکی از پشت, پریود, تخمکها, آلت تناسلی زنانه ... ✿این علائم مربوط به زمانی هست که در دوره قاعدگی نباشید ... سلام،،،،،،همانطور که میدونید انواع متنوعی از کاندوم ها وجود دارد،مانند کاندوم های خنک کننده،تاخیری،خاردار،کاندوم های نازک ;...

باسلام وتبریک سال نو. من درحال حاظردرحال اقدام برای بارداری هستم ...

در محاسبات سن بارداری محاسبه شده با تاریخ قاعدگی از سن بارداری حساب شده با سونو ... 12 تا 24 ساعت بعد از تزریق آمپول HCG زمان مناسبی برای نزدیکی میباشد . .... در محدوده نرمال قرار دارد و من متوجه نشدم که منظور آزمایشگاه کدام هورمون بوده که بالا گزارش ..... خانم دکتر عزیزم من روز 14 پریودم برای وضعیت فولیکولهام میرم سونو اشکال ;...

احكام روابط زن و شوهر(2) - صابریه

18 ژانويه 2013 ... پاسخ:یکی از جاهائی که شخص جنب می شود آمیزش و دخول است خواه با کاندوم باشد یا نباشد، و ... سؤال: آیا معاشقه با همسر خود در دوره قاعدگي اشکالی دارد؟

دکتر رهام صادقي - نزدیکی هنگام پریود

دکتر رهام صادقي - اخبار و تازه ها ، پاسخ به سوالات - نزدیکی هنگام پریود. ... روز سوم - چهارم بود و در اون موقع تقریبا خونریزیم قطع شده بود و هنگام نزدیکی و بعد از اون هم دردی نداشتم خواستم بدونم برای سلامتیم اشکالی نداره ؟ ... اما با رابطه اي كه داشتيم دوره پريودش كه 15 هر ماه بوده چند روزي به تعويق افتاده! آيا احتمال بارداري وجود دارد؟

رابطه زناشويي در دوران قاعدگي | مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني

اگر زماني كه زن در دوران قاعدگي به سر مي برد رابطه زناشويي وي با همسرش به صورت ... يا اينكه به طور كلي رسيدن به اوج لذت جنسي براي هر دو نفر در اين دوران اشكال دارد؟ ... تماس جنسی از طریق عضو جنسی با همسر در دوران حیض بدون نزدیکی اشکالی ندارد.

متعه نشانه حقانیت و عقلانیت اسلام - احکام جنسی

سوال کرده اند که چهار روز پریود میشوند آیا اشکالی دارد؟ ... ی سوم سیکل قاعدگی ام بودبانامزدم روزسه شنبه وچهارشنبه نزدیکی داشتم امانه دخول فقط مالش باالت تناسلی اش ;...

استفتاعات در خصوص مسائل جنسی و زناشویی: : دین و اندیشه : : اسلام ...

17 آوريل 2011 ... حکم وطی در دبر زوجه ( نزدیکی از عقب با زن) ... این کار بدون رضایت زوجه حرام و با رضایت وی کراهت شدید دارد و اشکال ... نزدیکی در دوران قاعدگی.

دکتر صدیقه آذری - متخصص زنان و زایمان -

سوال : سلام خانم دکتر من امروز بعد از نزدیکی ی لکه ی خون دیدم می شه بگید به چه علت ... یا امپول نزنم اصلا پریود نمیشم/ الان چند ماهه متفورمین میخورم/ یه دوره کلومیفن ... پاسخ : امروزه انواع نازایی درمان دارد نگران نباشید اما به مراکز فوق تخصص ... پاسخ : اگر بدبو و بد رنگ و سوزش و خارش نداشته باشد اشکال ندارد [ 1392-10-02 16:30:50 ].

احکام زناشویی - بهترین هدیه به همسر - Blogfa

صحت غسل در فرض مذکور محل اشکال است ... اگر زن و شوهر در ماه رمضان روزه دار باشند ، نزدیکی آنها چه حکمی دارد؟ همه مراجع : اگر از ..... 1- در زمانی که زن در دوران قاعدگی است.

احکام، پاسخ به مسائل شرعی - جماع با همسر دوره قاعدگی

نزدیکی کردن زن و شوهر در حمام چه حکمی دارد? ... 1-حکم جماع با همسر (چه در ابتدا، وسط و انتهای دوره قاعدگی) و چه در قبل و چه در دبر ... خود را در درون قبل یا دبر زن فرو برد ولی زن به حالت ارگاسم نرسد چه حکمی دارد؟ ... جواب سوال چهارم: ظاهرا بلا اشکال است.

احکام مسائل جنسی - صفحه 2 - انجمن

در حال نزدیکی و مقاربت نگاه به آلت یکدیگر چه حکمی دارد؟ ... از جمله احکام در ایام عادت ماهیانه، این است که آمیزش حرام است. .... در دوران قاعدگی، سطح هورمون‏های جنسی خانم‏ها ( استروژن و پروژسترون) .... این کار( زنا ) از جهات دیگر اشکال دارد، مثلاً در عدّة دیگری باشد یا صیغة عقد و قرارد اد را صحیح نخواند، که این ها اشکال دارد.

مشکلات و اختلالات دوران قاعدگی - علمی , تخصصي فيزيولوژي

بخش باریک و پايینی رحم دهانه رحم (سرويكسي) نام دارد و بخش میانی و پهن رحم تنه .... خونریزی یا ترشحات غیرعادی از واژن; ادرار کردن دردناک و سخت; درد در هنگام آمیزش ..... از یائسگی در هر دوره قاعدگی ، ریزش می کند و خونریزی (عادت) ماهیانه را شکل می دهد.

مطالب قدیمی‌تر - اطلاعات پزشکی در مورد حاملگی، مسائل جنسی

در حالت فیبروکیستیک، در نزدیکی زمان عادت ماهانه به دلیل بالا رفتن هورمون های زنانه در ... برداشتن توده‌های پستانی در سنین پایین به عوامل مختلفی بستگی دارد. .... اگر در یک خانمی که پریود می شود میزان هورمون دی هیدرو اپی آندرسترون سولفات خون بیش از .... 5- آمیزش جنسی در دوران قاعدگی سبب افزایش خطر ابتلا به بیماری های قابل ;...

آنچه لازم است در رابطه با قاعدگی در دختران و زنان بدانید : سایت ...

28 آوريل 2011 ... یک دوره‌ قاعدگی مدت زمان اولین روز خونریزی در یک ماه تا اولین روز خونریزی در ماه بعد است. .... می‌گیرند خواه ناخواه درجاتی از این درد شکم را در زمان پریود (قاعدگی)‌ دارد. ... همین دلیل زاویه و گردن رحم مقداری بسته شده و خروج خون با اشکال مواجه می‌شود. .... و جایگاهی که فیبرم قرار دارد، متفاوت است، اگر فیبرم در نزدیکی عروق ;...

تاخیر در قاعدگی و پیشگیری اورژانسی - مشاوره تلفنی صدای سلامت

7 مه 2013 ... دو پرسش داشتم: اول اینکه اگر در روز قبل از پریود نزدیکی داشته باشیم و روز ... و بهترین زمان نزدیکی به منظور جلوگیری طبیعی از بارداری چه دوره ای هست؟ ... بستگی دارد این روابط شما در چه روزی از سیکل بوده باشد و همیشه پیش اب ;...

مرکز فرهنگی خانواده پرما ، مقاربت و نزدیکی

30 دسامبر 2013 ... دوره آموزشی عزت نفس استاد حسن شاهی ... در زمانی که زن در دوران قاعدگی است(پریود است). ... سیستانی: به جز رقص زن و شوهر مابقی اشکال دارد.

همه چیز در مورد حاملگی/چگونه حامله شویم/تخمک گذاری چیست؟-پرشین ...

30 مارس 2013 ... ۴ اشکالی که نباید عید ۹۴ در دکوراسیون خانه تان باشد! ... اگر در حوالی زمان تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید، احتمال حامله شدن شما ... زمانی را که دوره پریود بعدی شما آغاز می شود در نظر بگیرید، سپس ۱۲ تا ۱۶ روز از آن کم کنید. .... البته،زمان دقیق رها شدن تخمک در خانمها،مشخص نیست و به طول دوره قاعدگی آنها بستگی دارد.

دکتر میترا مولائی نژاد - بهداشت باروری -

سوال : با سلام خانمی هستم 29 ساله که موضوع لکه بینی هفت روز قبل از پریود را برای ... اگر دوره درمان را کامل کنید احتمال بازگشت پرولاکتین به حد نرمال زیاد خواهد بود. ... به داخل بدن زن) اشکال دارد و می تواند ضرری برای سلامتی بدن زن و مرد داشته باشد؟ ... در برخی موارد که بارداری در اخر یک سیکل قاعدگی رخ می دهد و یا فرد تاریخ پریودش ;...

بانوان - آرشیو پرسش و پاسخ ها-جوابگو

پرسش : پختن غذاى نذرى توسط بانوانى که عادت ماهیانه هستند اشکال دارد؟ ...... در دوره قاعدگی و حیض زنان نزدیکی و دخول در زن حرام است ولی عشقبازی و سایر بهره های ;...

احکام بانوان» احکام مربوط به حیض | ایلاف

الف: نزدیکی و جماع با زن در مدت قاعدگی حرام است به دلیل آیه: وَ یَسْئَلُونَکَ عَنِ الْمَحیضِ ... البته این تحریم تا زمانی که خون عادت ماهانه زن قطع شود و زن غسل کند، استمرار دارد. ... ب ـ زن حائض در دوره عادت ماهانه روزه و نمازش را باید ترک کند، انجام این عبادتها بر وی حـرام ... *اشکالی ندارد زن در عادت ماهانه اذکار و اوراد شرعی از قبیل تهلیل، تکبیر، ;...

احکام حیض - احکام شرعی

22 ژوئن 2012 ... بنا به رساله آيت الله مكارم نزديكي با همسر در روز دوم و سوم عادت ماهيانه چه حكمي دارد_البته به ميزان ختنه گاه_ ... آیا نزدیکی با همسر در دوران قاعدگی حرام است؟ ... فعلا حکم نماز خانه را دارد و ورود زنانی که دوره عادت ماهانه را دارند اشکال ندارد.

برنامه سیب سلامت با حضور دکتر زهرا صابری از شبکه

من حدود دو ماه پیش با همسرم نزدیکی داشتم،از کاندوم استفاده میکردم،یک بار ارضا شدم ... جفت گريد صفر و در موقعيت قدامي قرار دارد. ... چکاپ 90.12.11,روز 21 ام پریود نظریه : کنترل فولیکول تخمدانی بروز 12 قاعدگی +مایع آزاد لگنی در بن بست خلفی رحم ... مراجعه کردم وگفت کیست ریز تخمدان دارم با خوردن 3 دوره قرص زد بارداری برطرف ;...

آیا نزدیکی کردن در ماه محرم اشکال دارد؟ - بعلاوه هجده لطفا

15 نوامبر 2014 ... مقاربت,نزدیکی,ماه محرم,,آیا نزدیکی کردن در ماه محرم اشکال دارد؟,بعلاوه هجده ... در دوران پریودی (قاعدگی) · باورهای کاملا اشتباه درباره ی روابط زناشوئی ;...

آیا نزدیکی کردن زوجین در دوران قاعدگی مضر است؟

15 ژوئن 2014 ... رابطه جنسی چه تاثیری بر مدت زما و شدت خونریزی در دوران قاعدگی دارد؟ ... بعبارت دیگر احتمال داده شد که افرادی که حین قاعدگی اقدام به نزدیکی ;...

آداب ازدواج - احکام شرعی حیض (عادت ماهیانه زنان و دختران)

سؤال من این است كه پس از اتمام هر دوره پریود با توجه به اینكه او مشكل ذهنى دارد آیا من مىتوانم ... آیات سوره هایى كه در آن سجده واجب دارد به صورت مستقیم براى خانم حائض اشكال دارد ؟ ... سؤال: اگر زن وشوهر بعد از نزدیکی بفهمند زن حائض است تکلیف چیست ؟

در زمانی که زن در دوران قاعدگی است(پریود است). - هم میهن

در این موار مانعی ندارد مرد با زن طوری ملاعبه کند که تمام مقدمات نزدیکی حاصل شده و منی هم از مرد خارج شود ولی دخولی ... سیستانی: به جز رقص زن و شوهر مابقی اشکال دارد.

بی نظمی قاعدگی - پزشک آنلاین - بزرگترین شبکه اطلاع رسانی و ...

از هفته پیش دقیقا 32 روز بعد از آخرین پریود بدون جلوگیری نزدیکی داشتم آیا احتمال دارد که باردار شده باشم؟برای افرادی با دوره های 37 تا 70 روزه ، تخمک گذاری چه ;...

همه چیز در مورد قاعدگی | آسمونی

قاعدگی در دختران قاعدگی (پریود) یکی از مراحل بلوغ در دختران است. ... دوره قاعدگی برای بعضی دختران ممکن است ۲۸روز، برای بعضی دیگر ۲۴روز، ۳۰روز و یا حتی .... سن اولین عادت ماهیانه به ارث هم بستگی دارد و شاید در مادر هم این اتفاق دیرتر افتاده ... علاوه بر مسئله فوق،درد پستان ها در نزدیکی شروع عادت ماهیانه (یک هفته قبل) بسیار ;...

چگونه حامله شوم

زمانی را که دوره پریود بعدی شما آغاز می شود در نظر بگیرید، سپس ۱۲ تا ۱۶ روز از آن کم کنید. این چند روز، همان ... اگر بخواهم حامله شوم، چه زمانی برای آمیزش بهتر از سایر اوقات است؟ ... البته، زمان دقیق رها شدن تخمک در خانمها، مشخص نیست و به طول دوره قاعدگی آنها بستگی دارد. ..... پرده بکارت و انواع آن با اشکال شماتیک تشریحی و آناتومیک.

پرسش و پاسخ علمی / مباحث علمی و اجتماعی / زن و زندگی

پاسخ:اگر زن چنان شهوتی داشته باشد که در زمان قاعدگی نیاز به میل جنسی دارد باید به ... که براي مردش تحريک کننده باشد؛در حاليکه کودک چهارساله آنها شاهد است اشکال دارد؟ .... شده ممکن است برای همان نزدیکی اثربخش باشد ولی در درازمدت اثرات منفی دارد.

قاعدگی - مقاله برای همه

در صورتی که این طور باشد خطر ایجاد کم خونی فقر آهن وجود دارد و آزمایش خون آن را مشخص خواهد کرد . ... در خونریزی غیرطبیعی رحم، طول دوره قاعدگی، میزان و یا زمان خونریزی دچار اختلال می‌شوند. ... قاعدگی (پریود) یکی از مراحل بلوغ در دختران است. .... معمول است، به همین دلیل زاویه و گردن رحم مقداری بسته شده و خروج خون با اشکال مواجه می‌شود.

ويژگي‌هاي رابطه جنسي در دوران نامزدي | پرسمان دانشجويي - تربیتی و ...

از ديدگاه عرفي و فرهنگ عمومي بهتر است سکس و آميزش كامل جنسي تا زمان ازدواج و .... عشق بازی از طریق پیامک و چت و تحریک شدن بدون دخالت دست یا شی ئ اشکال دارد؟ ..... عقب افتاد و وقتی که پریود شد 3 روز بیشتر پریود نشد همسرم میگوید که رفته ;...

15 - بخش سوالات شرعی

متن سوال: شک در پریودی و جماع کردن کفاره دارد پریودیم منظم است ولی به خاطر .... همچنین نزدیکی با زن در دوران قاعدگی تا پایان آن و غسل نمودن جهت طهارت، حرام ..... هیچ دلیلی برای ممنوع بودن آن در سنت وجود ندارد، لذا رنگ کردن مو در محرم بدون اشکال است .

تولد - تنظیم خانواده

بله احتمال وجود دارد و حلقوی بودن مانع از بارداری نیست. ... علامت نزدیکی پریود یا عفونت می تواند باشد. .... من و همسرم چند روز مانده به دوره نیم قاعدگی سکس داشتیم.

مردها بخوانند - مسايل و انحرافات جنسي

اگر قبل از نزديكي كردن فرد با زنش(در حالي كه به يكديگر بمالند)از مرد مني بيرون بيايد،اين مني حرام .... سؤال: آیا معاشقه با همسر خود در دوره پریود اشکالی دارد؟ ..... رابطه جنسی باعث ترشح هورمون استروژن نیز میگردد که میتواند دردهای قاعدگی را کاهش دهد.

احكام مقاربت

آيا استحاضه نيز از نظر روابط زناشويى حكم حيض دارد؟ ج. ... نزديكى قبل از انجام دادن غسل حيض و بعد از پاك شدن چه حكمى دارد؟ ... آيا ارضاى جنسى زن بدون دخول اشكال دارد؟

آموزشهای زناشویی

29 آگوست 2010 ... برچسب ها: غسل جنابت ، غسل بیمار ، قادر نبودن به غسل بعد از نزدیکی ، تیمم بدل ... اگر در موردی شك دارد و احتیاطاً غسل جنابت انجام می دهد، اشكال ندارد، ولی باید ... جواب: در مورد غسل جنابت در ایام قاعدگی به فتوای حضرت امام ( ره ) غسل ;...

سری پرسشها و پاسخهای زناشویی - از ما؟؟؟!!؟؟؟سؤال از شما ؟؟؟ پاسخ

من وقتی نزدیکی میکنم زودارضامیشم اماقادربه انجام 5الا6بارارضاشدن رودریک روزدارم ولی ... از روز 5 پریود شروع کردم و تا 21 روز ،هر روز تو یه ساعت قرصها رو خوردم. ... این تنها زمانی است که در طول یک ماه او توانایی بارداری شدن را دارد و چیزی بیش از 24-12 ... اما برای خانم هایی که دوره قاعدگی آنها هر 28 روز یکبار است، زمان تخمک گذاری را می ;...

ورزش کردن در دوران قاعدگی اشکال دارد یا خیر؟ - بانوی من

بسیارند خانم‌هایی که در دوران قاعدگی ورزش‌های روزانه خود را متوقف و گمان می‌کنند ورزش در این دوره کار درستی نیست اما در اینجا می‌خواهیم به صحت این موضوع بپردازیم.

شفایار

باید بدانید که نا منظمی های سیکل قاعدگی می تواند به علت عدم تخمک گذاری باشد و یکی ازعلل عدم تخمک گذاری ٬ اختلال ..... پس از هفته اول و اتمام دوره پریود تا کنون مدام لکه خون می بینم. ... در این حالت آمیزش از جهت شرعی و همچنین پزشکی آیا اشکال دارد؟

نزديكي در قاعدگي خواهش ميكنم فوري - Salamat Iran Healers Parastari ...

8 ژوئن 2007 ... مي خواستم بدانم احتمال بارداري در روز چهارم يا پنجم قاعدگي وجود دارد البته ... من هم ازپزشکان زيادي شنيده ام که بارداري در دوره پريود امکان نداردچون تخمکي ... آزمايش خون بارداري بده دوسه روز صبرکردن و نتيجه رو فهميدن اشکالي نداره که؟

resale - banovan

جواب : اشكال دارد; مگر اين كه پذيرفتن چنان ميهمانى برخلاف شرايط وقف نباشد. ... نبودند، و حتّى شايد آميزش جنسى را در اين حال جالب مى دانسته و معتقد بودند كه اگر فرزندى ... يك دوره عادت ماهيانه در يك زن بالغ قبل از يائسگى معمولا داراى مراحل ذيل مى باشد:.

روش مصرف قرص ضد بارداری - تبیان

12 مه 2007 ... نحوه ی مصرف قرص های ضد حاملگی به طریق زیر است: * شروع قاعدگی را روز اول خونریزی در نظر بگیرید. ... که قرص را قطع کرده و در آن دوره تا شروع قاعدگی از روش دیگری استفاده کنید و بعد از ... سلام من هفتم فروردین قراره ازدواج کنم وتو این تاریخ پریود میشم لطفا .... اگر قرص ال دی را 3روز زودتر قطع کنیم اشکالی دارد؟

بهداشت دوران قاعدگی | زیباشو دات کام

8 دسامبر 2012 ... به علت باز بودن دهانه رحم در دوران قاعدگی رعایت بهداشت فردی در این دوران ... نزدیکی کردن در روزهای خونریزی علاوه بر اینکه از نظر شرعی منع شده است ... شوهرم ،با دختران زیادی ارتباط دارد, 0, 3, Afshin ... ممنون ولی خیلی کامل نبود اگه میشه درمورد دردهای روزهای اول قاعدگی هم توضیح بدین و اینکه اگه مسکن بخوریم اشکال داره؟

آداب زناشويي/ هم‌بستري | سنت آنلاین

5 دسامبر 2012 ... لازم به يادآوري است كه در ايام قاعدگي فقط عمل جنسي حرام است و بوسه گرفتن و ساير .... (حتما سر آلت بیرون باشد ارضا میشود) به همین طریق فرزنددار شدیم: اشکالی دارد؟ ..... سلام نزدیکی کردن درشب عرفه به قصدبچه دار شدن چه حکمی داره؟

چند سوالی که زنان خجالت می‌کشند بپرسند! - آفتاب

26 دسامبر 2010 ... 3- مشکلات هورمونی در دوران قاعدگی، بارداری یا یائسگی ... هپاتیت A ویروسی است که در مدفوع فرد آلوده وجود دارد و در طی تماس دهانی-مقعدی امکان انتقال دارد. .... وجود موارد مطروحه بعضاً در نزدیکی لازم است ضمناً راهکار های جلوگیری از ابتلا ;...

محاسبه هفته ها و ماه های بارداری - نی نی سرچ

دوره بارداری به سه صورت قابل تقسیم است: 1) از هفته اول تا هفته چهلم، 2) از ماه اول تا ماه نهم ... می دانیم که عادات ماهانه(قاعدگی یا پریود) زنان در طول بارداری متوقف می شود. ... امکان اطلاع از زمان دقیق لقاح ممکن نیست(توجه: زمان لقاح با زمان آمیزش یکی نیست!) ... و جنین تان اشراف کامل دارد، بر همه نظرات دیگر از جمله یک چنین محاسباتی ارجح است.

پرسش هاي متداول | آزمايشگاه تشخيص طبي حسيني نسب

جوييدن آدامس قبل از آزمايش قند تاثيري در نتيجه آزمايش دارد يا نه؟ ... مصرف دخانيات قبل از آزمايش چكاپ تاثير دارد؟ ... آيا زمان پريودي بر نتايج آزمايشات تاثير دارد؟

وبلاگ اختصاصی دکتر نازیلا کرمی

خیلی از مواقع اشـکال اصلی به طرف مقابل آنها یعنی به مرد مربوط می شود که باید وظایف ... نوع اکتسابی:تجربه اولیه حداقل برای یکبار وجود دارد. ... این که زن باید به آمیزش با شوهر علاقه مند باشد بدین معنی است که او پـس از رویکرد ... شروع دارو از روز پنجم قاعدگي يا روز هشتم پس‌از مصرف آخرين قرص دورة قبلي (هركدام كه زودتر رخ دهد) است.

سوالات پزشکی كاربران - دکتر سوزان پیروان - متخصص زنان و زایمان -

هفته قبل بدلیل درد کم در تخمدان چپ و 2ماه عقب افتادن قاعدگی به پزشک مراجعه کردم . ... شدید طولانی مدت شود چه باید کرد مصرف دارو گیاهی برای رفع اسهال ایرادی دارد یا نه؟ ... سوال : با سلام من 6دی ماه 90 کوتاژ داشتم در 27 بهمن که روز 7 پریودم بوده نزدیکی ... به مدت 2 دوره از روز 16 تا 15 شب،شبی 2عدد مدروکسی پروژسترون تجوبز شد .

پریود یا عادت ماهانه طولانی همراه با خونریزی شدید – منوراژی - Menorrhagia

7 ژوئن 2013 ... سی و سه درصد خانمها از خونریزی بیش از حد در دوران پریود شاکی هستند. ..... در ضمن کسی که بیماری سوزاک دارد ممکن است سایر بیماریهای آمیزشی و ;...

بهترین راه جلوگیری از بارداری در دوران شیردهی | آرزو چت | سرگرمی ...

18 فوریه 2015 ... شیوه صحیح آمیزش جنسی برای جلوگیری از حاملگی ناخواسته ... هر دوره عادت ماهیانه احتمال حامله شدن حداکثر در 8 روز وجود دارد ولی گاهی اوقات ... اولین روز عادت ماهیانه را باید از اولین روز خونریزی قاعدگی در نظر ... آ یو دی اشکال مختلفی دارد.

بخش سوم:روش های پیشگیری از بارداری - دانش خانواده وجمعیت

چه اشکالی از آمپول های ضد بارداری در حال حاضر در کشور ما وجود دارد . ..... 8- خانم هایی که در اواخر دوره باروری و نزدیک به یائسگی هستند . .... مصرف اولین بسته قرص از روز اول خونریزی قاعدگی شروع و پس از اتمام بسته ، 7 روز قطع می شود تا خانم پریود شود ..... 1- کاندوم یک بار مصرف بوده و در ه بار نزدیکی باید از یک کاندوم جدید استفاده ;...

پزشکی و سلامتی - مسایل زناشویی و رابطه های بین مرد و زن

مثال: اگر آمیزش در روز پنجم پریود صورت گیرد، احتمال زنده ماندن اسپرم و لقاح آن با تخمک و در نتیجه حاملگی در روز ... سوال: آیا حمام کردن و ورزش در دوره پریود اشکال دارد؟

I LOVE YOU - اقدامات مفیدی که در بارور شدن زنان و مردان مؤثرند

در صورت منفی بودن پاسخ امکان عدم تخمک گذاری وجود دارد. ... و انچه به قول آلمانی ها اشمرز(Mittle) یا دردهای وسط دوره قاعدگی ناشی از تخمک گذاری ... اگرمایل نیستبد افراددیگرمتوجه این مسأله شوند کافی است تاریخ عادت ماهیانه را ... این امر برای زوج های معمولی چندان اشکالی تولید نمی کند اما اگر تعداد اسپرم ها درحد مرز طبیعی باشند امیزش زیاد ;...

فقط متاهلین بخوانند - جامع ترین سایت مشاوره مذهبی جسم نفس روح

3-اگر به اوج لذت جنسی و انزال منی ختم نشود اشکالی ندارد. ... آمیزش با همسر در حالت جنابت کراهت دارد و در صورت جنابت(به هر طریق) برای دفعات بعدی آمیزش احتیاج به ;...

دانستنی های علمی پیرامون قاعدگی در قرآن، روایات و پزشکی - راسخون

7 آگوست 2011 ... قاعدگی، حیض، فلسفه، احکام و زیانهای آمیزشی ... آثار نزدیکی کردن در این زمان که هر فرقه ای برای خود عقیده ای دارد را بیان می فرماید مثلاً ... (سپس به عادت ماهیانه زنان اطلاق شده است ) ولى در تفسیر فخر رازى آمده که حیض در اصل به ... و رسوله ) و آیه : (لم توذوننى و قد تعلمون انى رسول اللّه الیکم ) دچار اشکال مى شویم چون در ;...

پاسخ به سوالات پزشکی زنان و دختران / بخش پنجم | به دخت::: پایگاه ...

اگر چنین نگرانی هایی ندارید و همیشه هم قاعدگی منظمی داشته اید نگران نباشید به موقع ... شیر دادن هم روشی دارد که مادر جوان باید از پزشک، ماما، مراکز بهداشت و یا بزرگ ترهای خودش یاد بگیرد. ... تا به حال زمان پریودهام منظم بوده ولی الان ۶ ماه است که زمان پریود ها همچنان منظم است ... هنگام نزدیکی شما باید کاملا اماده باشی و ترشحات لزجی در اطراف

چگونه در جنسیت جنین تأثیر بگذاریم؟ - nilou lab

5 فوریه 2012 ... نمودار بالابودن درجه حرارت بدن در نيمه دوم سيكل قاعدگي ثابت مي كند تخمك گذاري اتفاق .... می خواستم بدونم مصرف کلردیازپوکساید اشکالی ایجاد نمی کنه ؟ ...... نزدیکی همان شب انجام شد,چند درصد احتمال بارداری وجود دارد? ... سلام و خسته نباشید,من از زمانیکه اقدام به بارداری کرده ام دوره پریودم 3روز عقب می افته علتش چیه?

نکات مهم در مورد پریود شدن دختران

2 مارس 2015 ... آیا نامنظم بودن قاعدگی در دختران اشکال دارد؟,:پژوهشگران برطبق آخرین . ... پریود ها - خونریزی بعد از آمیزش -لکه‌بینی در هر زمان از سیکل قاعدگی ;...

اردیبهشت 1386 - کمک در شناخت بیماری های جنسی

من در دوران پریودم با نامزدم نزدیکی داشتم. ... ببینید بعد از گذراندن مدت پریود یعنی بعد از هفت روز اگر دوره پریود شما منظم باشه یعنی هر ... کافور روي سيستم گوارشي و سيستم عصبي مرکزي اثرات نامطلوبي دارد و باعث مسموميت سلول هاي کبدي مي شود. .... تغذيه خوب و استراحت كافي در اوايل قاعدگي در تسكين اين درد بي‌تاثير نيست.

سوالات پزشکی كاربران - دکتر محمد شمس اردکانی - متخصص زنان و ...

بنده چند روز پس از قطع خونریزی سقط، نزدیکی داشتم و به روش طبیعی جلوگیری ... سوال : سلام یک روز قبل از قاعدگی ازمایش خون دادم و جواب بارداری منفی بود ایا میشه به این ... پاسخ : احتمال کمی دارد به جواب منفی اعتماد نیست [ 1393-12-04 09:43:04 ] ... سوال : با سلام من اکنون دارای دوره پریودی منظمی هستم سال قبل دقیقا شش روز جلو می ;...

12 -نام: ------------------- با سلام آيا ليس زدن به مقعد همسر حرامئ است يا نه؟

البته زن در معرض لغزش بيشتري قرار دارد و پيامبر با رهنمودهايش خواسته كه زنان ... و بعضي ديگر آيه را حمل بر نزديكي دانسته اند و مجرد تماس بدن موجب بطلان وضو ندانسته اند . ... نشده غسل نمايد، غسلش به حساب نمي آيد، بايد بعد از پايان قاعدگي دوباره غسل نمايد. .... پاسخ: اگر با هدف ، حفظ حيات ديگري باشد و نه تجارت،‌اشكالي ندارد بلكه ;...

دکتر مریم میکانیک - متخصص زنان و زایمان -

سوال : با سلام وخسته نباشيد خانم دكتر من موقع پريودي خونريزي شديد دارم و همراه با ... آیا مصرف همزمان هم اشکال ندارد که من مصرف کرده ام ؟ ... پاسخ : استفاده از کاندوم ضرری نداشته بلکه فوایدی از قبیل جلوگیری از بیماری های آمیزشی را خواهد داشت. ... نظر شما امکان بارداری وجود دارد و سوال دیگرم این است که من 23 اسفند پریود شدم توسط قرص ;...

12/22/2011 - 1/20/2012 - راهنما

40- از بعد از اتمام پريودي تا قبل از تخمك گذاري نزديكي انجام نشود. ... سيكل قاعدگي خود را براي چند ماه متوالي در نظر گرفته و يادداشت نماييد. .... بطور كلي آميزش تا 4 هفته آخر بارداري در صورتيكه فشار وارد نشود اشكالي ندارد، اما ترشحات نبايد ... جنين در محفظه عضلاني رحم قرار دارد و از جنين بوسيله مايع آمنيوتيك و كيسه آمنيوتيك به ;...

احتمال حاملگی [بایگانی] - پاسخ به سوالات پزشکی

علت نگرانی من این است که ایشان تقریبا 40 روز است که پریود نشده اند ... ( پرده بکارت ایشان نیز سالم میباشد ) سوال من اینست که آیا احتمال حاملگی ( حتی با درصد کمی ) وجود دارد ؟ ... با این تفاوت که نامزد بنده در دوران قاعدگی بودن. .... اما من به دليل مصرف قرص سيپروترون پريود نشدم فقط دارم لك ميبينم اشكالي نداره ؟

اين كتاب تقويم همسران ك توبازارهست شبهاي هفته ... - مشاهده پاسخ سوالات

مثلا در يك روز بيان شود كه نزديكي خوب است اما در همان لحظه از لحاظ شرعي زن توانايي رابطه نداشته باشد. ... شروع به نوشتن دوره هاي قاعدگي خود به مدت ۸ تا ۱۲ ماه نماييد . ... نكته در اين رابطه، موارد مكروهى نيز وجود دارد كه بهتر است از آنها پرهيز گردد: 1- آميزش در شب و ... در غير اين مواردي كه مكروه است در ساير مواقع نزديكي و مقاربت اشكالي ندارد.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی سيد محمد حسيني شاهرودی دام ظله

2- آیا زن حائض می تواند آیاتی از قرآن را که سجدۀ واجب دارد تلاوت کند و آیا در حال حیض ... مصرف قرص ضدبارداری جهت به تعویق انداختن قاعدگی در ماه رمضان برای گرفتن روزه چه حکمی دارد ؟ پاسخ : بسمه تعالی: اشکالی ندارد و روزه صحیح است. ... در صورتيكه زن پس از افطار متوجه خون و شروع دوره عادت ماهيانه خود گردد، حكم روزه آن روز چيست ؟

پايگاه اطلاع رسانی سلامت ايرانيان : پرسش از شما پاسخ از ما

17 ژوئن 2012 ... ادامه دارد... پرسش. پرسش اول: دختر 14ساله‌اي هستم که به تازگي عادت ماهانه مي‌شوم. ... عقب‌انداختن عادت‌ماهانه بنا به دلايل خاص، حداکثر 2 دوره اشکالي ندارد ولي انجام اين ... را براي عمل آميزش آماده مي‌کنند و به هيچ‌وجه براي تغيير زمان انزال نيست. .... پرسش چهارم: خانمي 18 ساله هستم و اغلب بعد از قاعدگي دچار عفونت ادراري مي‌شوم.

آموزش كامل مسائل جنسي و روابط زناشويي

عادت ماهیانه(قاعدگی) پریود ... سردمزاجی یا کاهش میل جنسی مفهومی علمی دارد و نمی‌توان به راحتی به هر کسی گفت سردمزاج. .... یکی از محدودیتهای این تستها دوره پنجره است. .... تجاوز جنسی به معنی انجام نزدیکی جنسی با فرد، بدون رضایت اوست. .... کسی شناخته می شوند اشکال کاملا غلطی از روابط جنسی را نشان می دهند که در خلاء فیلمهای ;...

برای نو عروسان وکسانی که میخواهندفرزندی سالم وعالی داشته باشند

27 دسامبر 2011 ... وعده غذايي قبل از آميزش بايد حلال، پاک، مطهر و سالم باشد دقت کنيد غذايي ... طول دوره قاعدگي آنها بستگي دارد ولي معمولا 14 روز پيش از آغاز پريود بعدي انجام مي‌شود. ..... مواد قندي در اشکال مختلف کربوهيدرات‌هاي ساده وجود دارد و از اين ميان ;...

دایره المعارف اسلام پدیا » آمیزش (جماع)

23 آوريل 2012 ... آمیزش در لغت به معنای آمیختگی و همنیشنی و معاشرت[۱] و در اصطلاح نزدیکى ... واجب جائز نیست و با رضایت او هم کراهت شدیده دارد، و یا مرد نمی تواند زن را مجبور .... اما سایر استمتاعات و لذت ها اشکال ندارد، و یکی از استمتاعات حلال و جایز ;...

زنــــــــان، بهداشت، بیماری ها [آرشيو] - P30World Forums - انجمن ...

12 سپتامبر 2006 ... توصيه ميشود كه اين آميزش جنسي يك روز درميان صورت گيرد. ... يك زن 25 ساله كه رابطه جنسي غير محافظت شده دارد در ظرف يك سال 86% شانس حاملگي دارد. .... در موارد شدیدتر علاوه بر تخمك‌گذاری، حتی پریود زن نیز قطع می‌شود و این همان حالتی است كه .... همونطور که میدونید هر زن در طول دوره قاعدگی فقط یک تخمک آزاد میکنه.

مردمان - پورتال جوانان ایرانی | عادت ماهیانه ( قاعدگی )

مادرش گفت: "او هنوز کلاس پنجم است اما دوره قاعدگی او شروع شده است با اینکه این اتفاق ... داروها را باید تا برطرف شدن علائم ادامه دهند که معمولاً تا روز سوم قاعدگی ادامه دارد.

درمان نازایی توسط خانم دکتر علیان به بهترین نحو ... - دکتر نرگس علیان

سوال : سلام و عرص ادب چطور می توان از ورم کلی بدن پیش از قاعدگی پیشگیری کرد؟ ... از شروع قاعدگی ادامه دارد و تاثیر بسیار بدی بر ظاهرم و علی الخصوص پلک بالایی ... می باشد در صورتی که هم خودم و همسرم علاقه بسیار به نزدیکی با هم داریم با تشکر ... چند ماه است 7-8 روز مانده به زمان پریودم درد شدیدی در قسمت گودی کمر و درد کمتری در ;...

پیشگیری اضطراری از بارداری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

سه نوع قرص فشار برای جلوگیری از بارداری وجود دارد: ... در صورتی که این قرصها بعد از آمیزش جنسی، هر چه سریعتر خورده شوند (مخصوصا در ۲۴ ساعت ... مجاز بودن یک بار استفاده از این روش در هر دوره قاعدگی دلیلی بر تایید مصرف آن در هر ... از قرصهای معمولی جلوگیری از بارداری می‌توان استفاده کرد; اشکالی در بارداری‌های آینده ایجاد نمی‌کند.

محرمات و مکروهات و مستحبات حائض+حکم ورد به امکان مقدسه - طلبه پاسخگو

آمیزش جنسی. ... همه مراجع (به جز بهجت) آری، اشکال ندارد ولی احتیاط مستحب (بهتر)آن است که در آنجا توقف نکند ... پرسش: شرکت در مسجد جمکران در حال حیض چه حکمی دارد؟ ... سلام ی مدتیه این سوال ذهنم رو به خودش مشغول کرده که چرا زمان پریود خانم ها ورود به ;...

متخصص زنان و زایمان - دکتر رویا امدادی - مطالب ابر خودارضایی

پرسش و پاسخ درباره بی نظمی در قاعدگی ... چون زمان پریودم ترشحات من خونی بودن اما پریود نبودم ینی مثل همیشه خون ریزی اصلا ... و قابل تشخیصه سوم اینکه خودارضایی که به تاخیر در پریود مربوط نیس؟ .... اخه چندروزه که دوره پریود من عقب افتاده . ... بیرون امدن خون پریود هستو میگم }نمیدونم باید چیکار کنم ایا مشکلی برای نزدیکی من ;...

پاسخ سوالات خود در زمينه بارداري را اينجا بخوانيد - باشگاه خبرنگاران

8 سپتامبر 2013 ... نزدیکی کردن 13 یا 14 روز پس از اولین روز پریود بیشترین شانس را دارد ... روز شروع خونریزی تا اولین روز شروع خونریزی دوره بعد)سیکل قاعدگی است که ..... بعد از 4ماه دوباره اقدام ب بارداری کردم @آیا نزدیک دورآن بارداری اشکال دارد.

 

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1094
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 375
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 1,071
  • باردید دیروز : 547
  • گوگل امروز : 28
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,707
  • بازدید ماه : 5,707
  • بازدید سال : 141,789
  • بازدید کلی : 693,540