loading...
بهترین وبسایت تفریحی
R98 بازدید : 111 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

ثبت نام آزمون‌های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد از فردا 16 آذر به صورت همزمان آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرایند ثبت نام ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از فردا دوشنبه 16 آذرماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این مطلب گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از فردا دوشنبه 16 آذرماه آغاز شده و در روز یکشنبه 22 آذرماه پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد: دفترچه راهنمای ثبت نام حاوی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی و سایر اطلاعات قبل از آغاز ثبت نام، روی سایت قرار می‌گیرد و کلیه داوطلبان ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه و تکمیل مدارک مورد نیاز در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد نحوه پرداخت هزینه این آزمون توضیح داد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت 300 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام نسبت به خرید سریال ثبت نام اقدام نمایند.

توکلی افزود: هر داوطلب می‌تواند علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی خود (کد رشته امتحانی اول) از میان 66 کد رشته امتحانی که در دفترچه راهنما به عنوان کد رشته‌های شناور مشخص شده نسبت به انتخاب کد رشته امتحانی دوم از میان کد رشته امتحانی شناور اقدام کنند. این داوطلبان ضرورت دارد برای ثبت کد رشته امتحانی دوم نیز در تقاضانامه اینترنتی 300 هزار ریال دیگر نیز بابت وجه ثبت نام برای شرکت در آزمون کد رشته امتحانی دوم پرداخت و یک سریال اعتباری دیگر دریافت نمایند.

وی با اشاره به شرکت در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی اظهار کرد: بر اساس ضوابط داوطلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی باشند لازم است با پرداخت 92 هزار ریال دیگر، برای شرکت در گزینش دوره‌های مذکور اقدام نمایند.

توزیع کارت شرکت در آزمون از 12 اردیبهشت

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد توزیع کارت شرکت در آزمون توضیح داد: کارت شرکت در آزمون و برگه راهنما از روز یکشنبه 12 اردیبهشت ماه لغایت چهارشنبه 15 اردیبهشت 95 روی سایت سازمان قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند در این مهلت با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت مذکور اقدام نمایند.

برگزاری آزمون در روزهای 16 و 17 اردیبهشت ماه

توکلی در مورد زمان برگزاری آزمون نیز گفت: بر اساس برنامه زمانی آزمون مذکور در صبح و عصر پنج شنبه 16 و جمعه 17 اردیبهشت 95 در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ارشد و دکتری آزاد از فردا

به گزارش خبرنگار ایسنا، ثبت‌نام آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی(آموزش محور و پژوهش محور) دانشگاه آزاد نیز از فردا دوشنبه 16 آذر ماه از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی http://www.azmoon.org/ آغاز می‌شود و به مدت 3 هفته و تا نهم دی ماه ادامه خواهد داشت.

دکتر علوی فاضل رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص زمان برگزاری این آزمون ها اظهار داشت: آزمون دکتری تخصصی 9 بهمن ماه سال 94 به صورت سراسری برگزار خواهد شد. همچنین آزمون کارشناسی ارشد در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه (ششم،هفتم و هشتم)خرداد ماه سال 95 در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اشاره به زمان ثبت‌نام دوره دکتری تخصصی پژوهش محور همراه با ثبت نام متقاضیان سایر دوره های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد، گفت: متقاضیان دوره دکتری تخصصی پژوهش محور می توانند از روز دوشنبه 16 آذر ماه تا پایان روز چهارشنبه 9 دی ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دستورالعمل ثبت نام را مطالعه و پس از کسب آگاهی های کامل در مورد دوره دکتری پژوهش محور و رشته مورد نظر ، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی افزود: برای ثبت نام در دوره دکتری تخصصی پژوهش محور حداقل معدل کل کارشناسی ارشد 18 در رشته های علوم انسانی و حداقل معدل کل 17 در رشته های غیرعلوم انسانی یکی از شروط اساسی می باشد. اگر داوطلبان از 15 دانشگاه برتر موجود درفهرست scopus فارغ التحصیل شده باشند یا جزء فارغ التحصیلان دانشگاههای جامع (برتر) دانشگاه آزاد اسلامی باشند، معدل آنها با ضریب 1.1 برای رشته های با حد نصاب معدل 17 و 1.05 برای رشته های با حد نصاب معدل 18 در نظر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: متقاضیان دوره دکتری تخصصی پژوهش محور می توانند از یک مجموعه نسبت به انتخاب یک رشته/ محل اقدام نمایند. رعایت شرط تجانس و سایر شروط با توجه به دستور العمل ثبت نام برای این متقاضیان الزامی بوده و امکان ویرایش با استفاده از شناسه و رمز کارت اعتباری خریداری شده تا پایان مدت زمان ثبت نام فراهم است و پس از آن امکان تغییر وجود ندارد.

علوی فاضل افزود: البته داوطلبان می توانند بدون هیچگونه محدودیتی در دوره های مختلف دکتری تخصصی (با آزمون، بدون آزمون و پژوهش محور ) در صورت داشتن شرایط لازم، ثبت نام نمایند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با تاکید بر این نکته که هیچ تفاوتی میان مدرک دکتری تخصصی پژوهش محور و دکتری تخصصی آموزش محور وجود ندارد، خاطر نشان کرد: ماهیت دوره دکتری پژوهش محور ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه است، لذا با توجه به ماهیت این دوره، داشتن طرح برون دانشگاهی مصوب یا طرح تحقیقاتی مورد حمایت دستگاههای اجرایی و نهاد های عمومی با تامین اعتبار مورد نیاز ضروری است.

شرایط ثبت‌نام دکتری تخصصی پژوهش محور آزاد

دکتر علوی فاضل تاکید کرد: برای ثبت نام در دوره دکتری تخصصی پژوهش محور حداقل معدل کل کارشناسی ارشد ۱۸ در رشته های علوم انسانی و حداقل معدل کل ۱۷در رشته های غیرعلوم انسانی یکی از شروط اساسی است. اگر داوطلبان از ۱۵ دانشگاه برتر موجود درفهرست scopus فارغ التحصیل شده باشند یا جزء فارغ التحصیلان دانشگاههای جامع (برتر) دانشگاه آزاد اسلامی باشند ، معدل آنها با ضریب ۱.۱ برای رشته های با حد نصاب معدل ۱۷ و ۱.۰۵ برای رشته های با حد نصاب معدل ۱۸ در نظر گرفته خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ادامه داد: متقاضیان دوره دکتری تخصصی پژوهش محور می توانند از یک مجموعه نسبت به انتخاب یک رشته محل اقدام کنند. رعایت شرط تجانس و سایر شروط با توجه به دستور العمل ثبت نام برای این متقاضیان الزامی بوده و امکان ویرایش با استفاده از شناسه و رمز کارت اعتباری خریداری شده تا پایان مدت زمان ثبت نام فراهم است و پس از آن امکان تغییر وجود ندارد. البته داوطلبان می توانند بدون هیچگونه محدودیتی در دوره های مختلف دکتری تخصصی (با آزمون ، بدون آزمون و پژوهش محور ) در صورت داشتن شرایط لازم ، ثبت نام کنند.

دکتر علوی فاضل با تاکید بر این نکته که هیچ تفاوتی میان مدرک دکتری تخصصی پژوهش محور و دکتری تخصصی آموزش محور وجود ندارد، خاطر نشان کرد: ماهیت دوره دکتری پژوهش محور ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه است، لذا با توجه به ماهیت این دوره، داشتن طرح برون دانشگاهی مصوب یا طرح تحقیقاتی مورد حمایت دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی با تامین اعتبار مورد نیاز، ضروری است.

آخرین تغییرات آزمون های ارشد و دکتری آزاد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با تاکید بر این نکته که داوطلبان می بایست قبل از تهیه کارت اعتباری تصمیم خود را مبنی بر شرکت درنوع آزمون مورد نظر گرفته باشند گفت: داوطلبان مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد در صورت داشتن شرایط لازم مطابق مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام هیچگونه محدودیتی در ثبت نام دوره های مختلف آن مقطع نخواهندداشت. به عبارت دیگر داوطلب به طور همزمان امکان ثبت نام در دوره های با آزمون و بدون آزمون در مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد را خواهد داشت.

وی ادامه داد: متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با توجه به علاقه و بدون در نظرگرفتن رشته تحصیلی مقطع کارشناسی، در یک مجموعه امتحانی تا حداکثر ۱۰۰رشته محل را انتخاب نمایند. در خصوص علاقه مندان به تحصیل در گروه علوم پزشکی و همچنین متقاضیان شرکت کننده بدون آزمون کارشناسی ارشد رعایت شرط تجانس و سایر شروط با توجه به ضوابط موجود در دفترچه راهنما الزامی می باشد .

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد افزود: متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی نیز می توانند با توجه به علاقه و بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد در یک مجموعه امتحانی حداکثر تا ۴۰رشته محل را انتخاب نمایند . در خصوص متقاضیان بدون آزمون این مقطع ، رعایت شرط تجانس و سایر شروط با توجه به ضوابط موجود در دفترچه راهنما الزامی می باشد.

دکتر علوی فاضل خاطرنشان کرد : درخصوص متقاضیان کارشناسی ارشد بدون آزمون داشتن معدل کل حداقل ۱۷ برای رشته های علوم انسانی و حداقل۱۶ برای سایر رشته ها ، در خصوص متقاضیان دکتری تخصصی بدون آزمون معدل کل حداقل ۱۸.۵ برای رشته های علوم انسانی، حداقل ۱۷ برای رشته های پزشکی و دامپزشکی و حداقل ۱۷.۵ برای سایر رشته ها یکی از شروط اساسی می باشد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درخصوص امکان انتخاب حوزه های امتحانی و اولویت بندی رشته محل ها گفت: انتخاب حوزه امتحانی می تواند با اولویت رشته محلهای انتخاب شده متفاوت باشد. به عبارت دیگرداوطلب می تواند به راحتی درشهر محل سکونت یا نزدیک به آن بدون در نظر گرفتن اولویت رشته محل های انتخابی خود آزمون دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ادامه تحصیل کارمندان و یا اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد محل کار خود امکان پذیر می باشد یا خیر؟ گفت : این دسته از متقاضیان به هیچ عنوان نمی توانند حوزه امتحانی و یا دانشگاه انتخابی خود را ، واحد محل خدمت انتخاب کنند و عدم رعایت این ضوابط منجر به لغو قبولی آنان خواهد شد .

وی افزود: امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبان دوره های با آزمون و بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی و همچنین داوطلبان دوره های با آزمون و بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد با استفاده از شناسه و رمز ثبت نام کارت اعتباری خریداری شده تا پایان مدت زمان ثبت نام فراهم می باشد و پس از آن امکان تغییر وجود ندارد.

ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا آغاز می‌شود ... - ایلنا

www.ilna.ir/.../327732-ثبت-نام-آزمون-های-ارشد-آزاد-دولتی-از-فردا-آغاز-م...
۴ ساعت پیش - مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرایند ثبت نام ورودی کار‌شناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ...
۴۷ دقیقه پیش - ایران آنلاین-آغاز ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا : : ثبت نام آزمون‌های ارشد دولتی و آزاد و همچنینثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد از فردا 16 آذر ...
۶ ساعت پیش - ثبت‌نام آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (آموزش محور و ... فردا دوشنبه 16 آذر ماه از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی آغاز می‌شود و به ... گفت: «آزمون دکتری تخصصی 9 بهمن ماه سال 94 به صورت سراسریبرگزار می‌شود.

آغاز ثبت نام آزمون های ارشد آزاد و دولتی از فردا | ندای گیلان ...

nedayegilan.ir/2015/12/06/آغاز-ثبت-نام-آزمون-های-ارشد-آزاد-و-دولتی/
۳ ساعت پیش - آغاز ثبت نام آزمون های ارشد آزاد و دولتی از فرداثبت نام آزمون های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزموندکتری دانشگاه آزاد از فردا ۱۶ آذر همزمان آغاز می ...

آغاز ثبت نام آزمون های ارشد و دکتری آزاد از فردا + آخرین تغییرات

www.ghatreh.com/.../آغاز-ثبت-نام-آزمون-های-ارشد-دکتری-آزاد-فردا-آخری...
۶ ساعت پیش - ثبت نام آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد از فردا دوشنبه 16 آذر آغاز می شود. -کلید واژه ها: ...آغاز ثبت نام آزمون های ارشد آزاد و دولتی از فردا ...

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد 95 اعلام شد - سایت آزمون دکتری

www.phdazmoon.net › ... › آزمون ارشد دانشگاه سراسری
بر اساس این گزارش، زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ از تاریخ ۱۶ آذرماه آغاز خواهد شد. .... تلمیلزرفیت دولتی از ۱۰ مهر ب بده من تو دانشگاه کار می‌کنم باید ظرفیتمنو تا ۵ مهر علم میکردیم .... اگر فردا هم باز نشه اصلا ثبت نامی صورت نمی گیره که؟

آغاز ثبت نام آزمون های ارشد آزاد و دولتی از فردا - خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15113523
۶ ساعت پیش - ثبت نام آزمون های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد از فردا 16 آذر همزمان آغاز می شود. - به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، ...
ثبت نام آزمون های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد از فردا 16 آذر به صورت همزمان غاز می شود. مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرایند ...

اخبار آزمون کارشناسی ارشد - تی نیوز

tnews.ir/Tags/آزمون-کارشناسی-ارشد
آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سراسری سال 1395 از 16 آذر آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوستهسراسری سال 1395 از 16 آذر ثبت نام آزمون ورودی ...
آغاز ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از 9 آذر 94. 348 بازدید ... آغاز نام نویسی پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیتآزمون سراسری 94 از فردا. 313 بازدید.

آغاز ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا ظهر یکشنبه 15 ...

khabarche.ir/خبر/.../آغاز-ثبت-نام-آزمون-های-ارشد-آزاد-و-دولتی-از-فردا
۶ ساعت پیش - ثبت نام آزمون‌های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد از فردا 16 آذر همزمان آغازمی‌شود. منبع ایسنا یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت ...
دولت بهار: ثبت نام آزمون های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد از فردا 16 آذر به صورت همزمان غاز می شود. مطلب در سایت اصلی ...

یوز - آخرین اخبار اغاز ثبت نام ازمون ارشد دکتری ازاد

yooz.ir/news/?...اغاز%20ثبت%20نام%20ازمون%20ارشد%20دکتری%20ا...
اغاز ثبت‌نام ازمون‌های ارشد و دکتری ازاد از فردا+ اخرین تغییرات ... ثبت نام ازمون‌های ارشد دولتی و ازاد و همچنین ثبت نام ازموندکتری دانشگاه ازاد از فردا 16 اذر همزمان اغاز ...

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

www.khouznews.ir/fa/tag/1/کارشناسی%20ارشد%20دانشگاه%20آزاد
نتایج آزمون های ارشد دانشگاه های آزاد و دولتی که... های نخستین ... آغاز ثبت‌نام آزمون ارشد و دکتری آزاد از فردا ... ماه برگزار می شود ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه.
۷ ساعت پیش - ثبت‌نام آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد از فردا دوشنبه 16 ... آزمون دکتری تخصصی 9 بهمن ماه سال 94 به صورت سراسری برگزار خواهد شد.
آغاز ثبت نام در رشته های بدون آزمون پیام نور از فردا ... زمان آغاز انتخاب رشته آزمون سراسری بر اساس سوابق تحصیلی ... تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد/زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان ...

تاریخ و زمان ثبت نام آزمون ارشد آزاد 95-96 + دانلود دفترچه ...

libarshad1388.blogsky.com/.../زمان-ثبت-نام-آزمون-ارشد-آزاد-95-96-دانلود...
۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زمان ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری 95 آزاد زمان و تاریخ و .... آغاز انتخاب رشته باآزمونکارشناسی دانشگاه آزاد از فردا ..... زمان ثبت ...
فردا آخرین مهلت ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور. 23 ساعت قبل ... سراسری و آزاد · آغاز نام نویسی پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت آزمون سراسری از فردا.

آخرین اخبار تحصیلی کشور سال ۹4 (فراخوان جذب هیات علمی)

www.e-estekhdam.com/آخرین-اخبار-و-تغییرات-تحصیلی-کشور/
۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۱ آذر ۹۴ – آغاز ثبت نام آزمون های ارشد و دکتری دانشگاه آزاد از ۱۶ آذر (خبرگزاری مهر) ... ۳ آبان ۹۴ – آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری، از فردا ...
پیام نور; آزادسراسری; فنی حرفه ای. مهم; برگزیده; استانها ... ثبت‌نام آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد از فردادوشنبه 16 آذر آغاز می‌شود. ... غربی را قرائت کرد. رئیس مرکز سنجش و پذیرش آغاز ثبت نام دکتری پژوهش محور دانشگاه آزاد از ۱۶ آذر ...
آغاز ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا. سایت دکتری ( www.PhDL.net ) . ... آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ارشد و دکتری آزاد ازفردا+ آخرین تغییرات. سایت دکتری ( www.
اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره تاريخ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته براي ... پذیرش بدون آزمون آبانماه ۱۳۹۴ .... آغاز ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا

توزيع كارت آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد از فردا

www.fardanews.com/.../توزيع-كارت-آزمون-كارشناسي-ارشد-دانشگاه-آزاد-ا...
آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد با رقابت 500 هزار داوطلب و به صورت متمركز از 22 ... كه نتايج اوليه آزمون كارشناسي ارشددانشگاه‌هاي دولتي در نيمه اول خرداد ماه اعلام مي‌شود. ... كارت ورود به جلسه آزمون اطلاعات كارت اعتباري ثبت‌نام، شماره پرونده و كد رهگيري ... دوشنبه 19 ارديبهشت آغاز مي‌شود و تا يك ساعت قبل از شروع آزمون ادامه خواهد داشت كه ...
ثبت نام آزمون‌های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد از فردا ۱۶ آذر به صورت همزمان غاز می‌شود. مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرایند ...
۴۶ دقیقه پیش - خبرگزاری ایسنا: ثبت نام آزمون‌های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون ... از فردا دوشنبه ۱۶ آذرماه آغازشده و در روز یکشنبه ۲۲ آذرماه پایان می‌پذیرد.
۱ روز پیش - داوطلبان ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌ نور مهر ۹۵ تا ... سنجش آموزش کشور از روز دوشنبه ۹ آذرماه آغاز شده است و تا فردا یکشنبه ۱۵ آذر ادامه دارد. ... ادغام آزمون‌های ارشد و دکتری آزاد و دولتی عدالت آموزشی برقرار میکند ...

آغاز ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا - بازی آنلاین

www.flashkhor.com › ... › تحصیلات دانش آموزی و دانشجویی
ثبت نام آزمون‌های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد از فردا 16 آذر به صورت همزمان آغاز می‌شود. به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، مشاورعالی ...

آغاز ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا - چیتوا

www.chitva.com/news/.../آغاز-ثبت-نام-آزمون-های-ارشد-آزاد-و-دولتی-از-فر...
ثبت نام آزمون‌های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد از فردا ۱۶ آذر به صورت همزمان آغاز می‌شود. به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، مشاورعالی ...

ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا آغاز می‌شود ... - Like

www.pajvak.com/.../ثبت-نام-آزمون-های-ارشد-آزاد-و-دولتی-از-فردا-آغاز-می...
۴۷ دقیقه پیش - به گزارش ایلنا، توکلی با اعلام این مطلب گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی کار‌شناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ و بیست و یکمین المپیاد علمی ...

دفترچه کاردانی آزاد 93 - ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون ...

www.fastersearch.ir/mtxpesnrnmnsvdmnvcvndnsdcacyrctdnmq.html
به گزارش مهر، سه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد از فردا به شرح ذیل آغاز می شود. ثبت ... دفترچه ثبت نام در آزمون کاردانی بهکارشناسی ناپیوسته سال 93 آزاد و دولتی .
۵ ساعت پیش - ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مهرماه سال 1395 (نوبت شانزدهم) . .... ایسنا - آغاز ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا.
آغاز ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۵ از فردا · ۱۵ آذر, ۱۳۹۴ مدیریت سایت اخبار کارشناسی ارشد سراسری 1,041 views ۹. مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ...

آغاز ثبت نام آزمون های ارشد آزاد و دولتی از فردا - آکا

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news201512613312189816.html
۵ ساعت پیش - ثبت نام آزمون های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد از فردا 16 آذر...

دمادم | آغاز ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا

damadam.ir/.../آغاز-ثبت-نام-آزمون‌های-ارشد-آزاد-و-دولتی-از-فردا/.../12838...
۶ ساعت پیش - ثبت نام آزمون‌های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد از فردا 16 آذر همزمان آغازمی‌شود. به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، ...
آغاز ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا. ... آغاز ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فرداآغاز ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا.

آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ارشد و دکتری آزاد+ آخرین تغییرات

www.titreno.ir/.../آغاز-ثبت‌نام-آزمون‌های-ارشد-و-دکتری-آزاد-آخرین-تغییرا...
۴ ساعت پیش - ثبت‌نام در رشته علوم انسانی در مدارس دولتی ممنوع شد ... ثبت‌نام آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد از فردا دوشنبه 16 آذر آغاز می‌شود.
تغییر در تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری سال 95. تغییر در ..... آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی بدونآزمون دانشگاه آزاد از فردا. افرادی که در دوره ...

آغاز ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا

www.khabarnab.com/آغاز-ثبت-نام-آزمون‌های-ارشد-آزاد-و-دول/
ثبت نام آزمون‌های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد از ... سنجش آموزش کشور از آغاز فرایند ثبت نام ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ و ...
امروز آخرین مهلت ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور · شهریه ثابت ... آزاد فراهم شد · آغاز نام نویسی پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت آزمون سراسری از فردا ...
تمدید مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ... آغاز ثبت نام از فردا؛ ... معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزادگفت: نتایج بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد ویژه .... تحصیلی برای دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی-غیر انتفاعی) ...
۴ ساعت پیش - 1 hour ago - ثبت نام آزمون‌های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد از فردا 16 آذر همزمان آغاز می‌شود. به گزارش سرویس دانشگاهی ...

ثبت‌نام بیش از 38 هزار نفر در تکمیل ظرفیت ارشد سراسری ...

https://musicziba.blog.ir/.../ثبت-نام-بیش-از-38-هزار-نفر-در-تکمیل-ظر...
انتشار: ۱۳۹۴/۰۷/۱۶. ثبت‌نام بیش از 31 هزار نفر در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشدفردا آخرین مهلت ... ادامه ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون‌های دکتری و ارشد دانشگاه آزاد تا

آزمون کارشناسی ارشد – گرایش های حقوق | سایت حقوقی اختبار

www.ekhtebar.com/.../آزمون/آزمون-کارشناسی-ارشد-گرایش-های-حقوق/
۶ روز پیش - ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ دانشگاه سراسری از ۱۶ تا ۲۲ آذرماه ۱۳۹۴ ... ثبت نام آزمون کارشناسی ارشدفراگیر پیام نور از روز دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۴ آغاز می شود ... نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۹۴ فردا دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ...
۳ ساعت پیش - مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرایند ثبت نام ورودی کار‌شناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ...
۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی و رشته‌های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه، ۶ ...

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه تهران بدون کنکور

sibouyeh.ir/مطالب.../ثبت-نام-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-تهران-بد/
۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شرایط ثبت نام دوره بدون آزمون دانشگاه آزاد شرایط ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد ... آغاز ثبت نام دوره کارشناسی فراگیر از فردا/ تقویم و شرایط . .... آغاز ثبت نام کنکور سراسری دولتی کارشناسی 94 از طریق سایت سازمان سنجش.

آغاز ساخت قطعه دوم جاده بهاباد به بافق - آخرین اخبار ایران و جهان

feedgah.ir/item/1/223109/آغاز-ساخت-قطعه-دوم-جاده-بهاباد-به-بافق/
ثبت‌نام آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد از فردا دوشنبه 16 آذر آغاز می‌شود. ... دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد از فردا 16 آذر همزمان آغاز ...

اعلام جزئیات شرکت در کنکور ارشد 92/ نحوه ثبت نام و زمان ...

www.takraghami.com › صفحه اصلی › کارشناسی ارشد › دولتی
ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 92 توسط سایت سازمان سنجش از فردا سه شنبه 9 آبان ماه آغاز می شود و تا پایان ... برابر طول‌ مدت‌ تحصیل‌ دوره‌ کارشناسی‌ ارشد، در موقع‌ ثبت‌نام‌ به‌ وزارتخانه‌، سازمان‌ و یا نهاد دولتی‌ مربوط تعهد خدمت‌ بسپارند.

نکات مهم آزمون کارشناسی ارشد ۹۳/ آغاز ثبت‌نام داوطلبان از فردا

www.momtaznews.com/نکات-مهم-آزمون-کارشناسی-ارشد-93-آغاز-ثبت/
مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۳ و المپیاد .... جزییات اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی و آزاد اعلام شد.

اخبار جدید کارشناسی ارشد - مدرسان شریف

www.modaresanesharif.ac.ir/مشاهده-تمام-اخبار-کارشناسی-ارشد
۲۵ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - فردا 15 آذر، آخرین مهلت ثبت‌نام فراگیر ارشد پیام نور ... آغاز ثبت نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشددر ۹۵۰ رشته محل ... طرح استفاده از ظرفیت و امکانات بیمارستانهای دولتی و خصوصی در تربیت نیروی پرستاری باعث افزایش کلی ...
آغاز ثبت نام آزمون های ارشد و دکتری دانشگاه آزاد از ۱۶ آذر · منابع آزمون ... با آغاز ثبت‌نام این ادامه... نحوه محاسبه امتیازات آموزشی و پژوهشی در کنکور دکتری سراسری اعلام شد ... جزئیات آماری کنکور کارشناسی ارشد ۹۴/ نتایج فردا اعلام می‌شود · 1813393.jpg.

آغاز توزیع کارت آزمون ارشد 93 از فردا

www.iranmodares.com/news-index.php?ID=10426
کارت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1393 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از فردا یکشنبه به ... جزئیات برگزاری دوره‌های ارشد علمی کاربردی و آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی ... در آزمون امسال 951 هزار و 881 داوطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد 112 هزار و 671 ...
۱۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون‌های دکتری تخصصی ،کارشناسی ارشد و رشته های با آزمون دانشگاه آزاداسلامی تا ساعت ۲۴ فردا دوشنبه ۱۳ مهر تمدید ...

ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا آغاز می‌شود | فرا پرس

farapress.ir/fa/.../ثبت-نام-آزمون‌های-ارشد-آزاد-و-دولتی-از-فردا-آغاز-می‌شود/
۳ ساعت پیش - مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرایند ثبت نام ورودی کار‌شناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ...
آغاز ثبت نام کنکور سراسری کارشناسی ارشد سال ۹۳ امتیاز مطلب : ( 5 از 5.0 ) کل ... کارشناسی پیوسته و ناپیوسته وکارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از فردا خبر داد.

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی از ...

www.iauahvaz.ac.ir/.../آغاز.ثبت.نام...آزمون...آزاد...فردا/شرایط.انتخاب.رش...
۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی و رشته‌های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه، 6 ...
آخرین اخبار آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 94 و 95 , مشاوره کنکور دکتری ... آغاز ثبت‌نام آزمونهای ارشد و دکتری آزاد ازفردا ثبت‌نام آزمون‌های کارشناسی ارشد و ...

ثبت نام آزمون آيلتس دانشگاه آزاد از فردا آغاز می شود | ایران ...

iranestekhdam.ir/ثبت-نام-آزمون-آيلتس-دانشگاه-آزاد-از-فرد/
۲۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آغاز ثبت نام آزمون آيلتس دانشگاه آزاد از فردا معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد ثبت نام آزمون آکادمیک جنرال که در تاریخ های ۲۹ ...
در این صفحه می توانید جدیدترین اخبار کنکور کارشناسی ارشد دولتی، آزاد، فراگیر و علمی کاربردی را مشاهده نمایید. ... آغاز ثبت نام دوره های فراگیر ارشد از فردا ... دکتر توکلی از آغاز فرایند ثبت نام ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و ...

اخبار دانشگاه آزاد اسلامی

www.aiau.ir/azaduniversity/pages/default.aspx
آغاز ثبت‌نام آزمون ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از دوشنبه هفته آینده ... ظرفیت مقاطع دکتری تخصصی، کارشناسی ارشدو رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی .... آزاد اسلامی تا فردا دوشنبه ۶ مهر فرصت دارند درخواست جابجایی خود راثبت کنند.

فردا آخرین فرصت ثبت جابجایی در کارشناسی ارشد و دکتری ...

www.bargharshad.ir › اخبار آموزش و دانشگاه
۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فردا آخرین فرصت ثبت جابجایی در کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد ... آغاز ثبت نام پذیرش دانشجوارشد بدون آزمون در دانشگاه شریف .... در سایت برق ارشد بطور تخصصی به ارائه مطالب در مورد آزمون های ارشد برق دولتی،آزادو...،اخبار ...

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری آزاد از فردا در واحدها - اخبار ...

pnuna.com/1394/06/ثبت‌نام-پذیرفته‌شدگان-دکتری-آزاد.html
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری آزاد از فردا در واحدها ... دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی دوره با آزمون و بدون آزمون دکتری تخصصی خبر داد. ... مثبت مالی دانشگاه آزاد در رقابت با ۲۸۵۵ دانشگاه دولتی و غیردولتی ...
آغاز رقابت 896 هزار داوطلب آزمون ارشد از فردا/افزایش ظرفیت پذیرش ... وی با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشددر محدوده زمانی 15 تا 19 ... ثبت‌نام 896 هزار و 44 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد 92 اظهار کرد: تعداد داوطلبان ... رییس سازمان سنجش با اشاره به تجمیع آزمون‌های سراسری دانشگاه‌های آزاد و دولتی از مهلت مجدد برای ثبت‌نام ...

ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا آغاز می‌شود

ondownload.ir/.../ثبت-نام-آزمون‌های-ارشد-آزاد-و-دولتی-از-فردا-آغاز-می‌شود...
۴ ساعت پیش - توکلی خبر داد: ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا آغاز می‌شود. ایلنا: مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرایند ثبت نام ورودی ...

اعلام زمان ثبت نام کنکور ارشد سال 95 - خبرامروز

www.khabaremruz.com/اعلام-زمان-ثبت-نام-کنکور-ارشد-سال-95/
۳ ساعت پیش - ثبت نام آزمون‌های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ... مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرایند ثبت نام ورودی کارشناسی ارشد ... محور) دانشگاه آزاد نیز از فردا دوشنبه ۱۶ آذر ماه از طریق سایت مرکز آزمون ...

تاریخ ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۳-۹۴ سراسری آزاد پیام نور ...

titrdownload.ir/تاریخ-ثبت-نام-کارشناسی-ارشد-93-94-سراسری-آز/
زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۴ زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۴ مهلت ثبت نام دانلود دفترچه ارشد آزاد ۹۴; دانلود دفترچه دکتری ۹۳ سراسری; دانلود دفترچه ... مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۴ فردا به پایان میرسد · مهلت مجدد ثبت نامزمان ثبت نام و ...

دفترچه راهنمای ثبت نام ازمون دکتری آزاد 93

www.justincome.ir/mydpyesnrcqcsvdmctdqadsdtndrctdfmq.html
دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 93 دانشگاه آزاد. ... مهر، سه ثبت نام بدون آزمون دانشگاهآزاد از فردا به شرح ذیل آغاز می شود. ثبت نام رشته های ... دفترچه ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93آزاد و دولتی .

کنکور دولتی ارشد

linkgardi.ir/news/کنکور-دولتی-ارشد
آغاز ثبت نام کنکور دولتی کارشناسی ارشد ۱۳۹۲ ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۲ توسط سایت سازمان سنجش از فردا سه شنبه ۹ آبان ماه آغاز می شود و ...

اطلاعیه ها و خبرهای آزمونی - | روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد ...

www.pubr-azmoon.com/خبرها/6_اطلاعیه+ها+و+خبرهای+آزمونی
هیچگونه ثبت نام باتاخیر برای ازمون کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد اسلامی صورت .... به دانشگاه در رشته هاي با آزمون دانشگاهآزاد اسلامي فقط تا فردا مهلت ثبت نام دارند .... ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت رشته های گروه علوم پزشکی آزمون سراسری آغازمی شود ...
۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آزمون کارشناسی ارشد ۹۴ پزشکی - آخرین مهلت ثبت نام ۱۰ بهمن ۹۳ آزمون ... داوطلبان تا فردا جمعه ۱۰ بهمن فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند و مدارک ...

اخبار دانشگاه - خانه مدیریت

www.management-house.ir/?where=list&id=114
6/10:اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ دوشنبه ۶ مهرماه منتشر می شود. ... پذیرفته شدگان نهایی آزمونورودی دوره دکتری (PHD) نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۴ فردا بر ... مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان آزمون سراسری سال ۹۵ گفت: .... نور از آغاز ثبت نام متقاضیان دوره کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور خبر داد و ...

آغاز ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا | اخبار - 1

pars5.com/1394/09/15/آغاز-ثبت-نام-آزمون‌های-ارشد-آزاد-و-دول/
Home / اخبار / آغاز ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا ... ثبت نام آزمون‌های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزموندکتری دانشگاه آزاد از فردا 16 آذر به صورت همزمان ...

آغاز ثبت نام آزمون های ارشد آزاد و دولتی از فردا - خبرگزاری ...

khabar.parsijoo.ir/.../showpost?...آغاز+ثبت+نام+آزمون...ارشد+آزاد...دولتی...
ثبت نام آزمون های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد از فردا 16 آذر به صورت همزمان غاز می شود به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا مشاورعالی سازمان ...

ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد شروع شد/ برای ثبت نام

www.zamoone.com/.../ثبت-نام-کنکور-ارشد-دانشگاه-آزاد-شروع-شد-برا...
۲۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 92 خبر داد و گفت: ... فردا آخرینمهلت ثبت‌نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد .... تا بتونه قبوشه در مورد امکانات و سطح کیفی هم که اصلا ازاد با دولتی قابل قیاس نیست.
۳ ساعت پیش - ثبت نام متقاضیان بدون آزمون و با آزمون دوره دکتری تخصصی و همچنین داوطلبان بدون ... آغاز ثبت نام دوره های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از فردا ... ممنوعیت ثبت نام دانش آموزان رشته علوم انسانی در مدارسدولتی.

ثبت نام ازمون - کانون فرهنگی آموزش

www.kanoon.ir/main/ثبت%20نام%20ازمون.htm
مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون‌های دکتری تخصصی ،کارشناسی ارشد و رشته‌های .... داوطلبان آزمون عملی گروه هنر کنکورسراسری سال ۹۴ تا فردا مهلت دارند که برای ...

منابع ارشد حسابداری آزاد93 - خبر دونی

khabarduni.ir/search/?q=منابع+ارشد+حسابداری+آزاد93
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 95 از فردا دو شنبه 16 آذرماه خبر داد. حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی ...

زمان ثبت نام کنکور ارشد سال 95 - کافه پارس

www.cafepars.com/زمان-ثبت-نام-کنکور-ارشد-سال-95.html
۴ ساعت پیش - ثبت نام آزمون‌های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه ... کشور از آغاز فرایند ثبت نامورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست ... پژوهش محور) دانشگاه آزاد نیز از فردا دوشنبه 16 آذر ماه از طریق سایت مرکز آزمون ...

ArtOnlines - آغاز ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا

www.artonlines.com/.../آغاز_ثبت_نام_آزمون‌های_ارشد_آزاد_و_دولتی_از_ف...
ثبت نام آزمون‌های ارشد دولتی و آزاد و همچنین ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد از فردا 16 آذر به صورت همزمان غاز می‌شود. متن کامل خبر. تعداد بازدید : اشتراک این خبر به ...

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ...

www.iranconferences.ir/.../1659-اعلام-آخرین-مهلت-ثبت‌نام-و-ویرایش-اطلا...
۱۸ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد 93 (92/8/18) ... (ایسنا)، با بیان اینکهثبت‌نام این آزمون تا فردا از طریق سایت سازمان سنجش به ... نحوه پذیرش دانشجوی پولی توسط دانشگاههای دولتی اعلام شد (94/8/14) ...
14.09.1394ثبت نام آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری امسال دانشگاه آزاد ازدوشنبه. 14.09.1394فردا یکشنبه آخرین مهلت ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام ... 08.09.139458 هزار نفر پذیرفته‌شده نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری94.

دانلود و دریافت کاملا رایگان دفترچه ثبت نام آزمون دکتری آزاد ...

phdtest.ir/1393/09/دانلود-دفترچه-ثبت-نام-دکتری-آزاد-94-95-1394/
دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1394 - 1395 دانشگاه آزاد اسلامی جهت دانلود رایگان بر روی سایت قرار گرفت. ... برای دکترای آزاد ودولتی چه رشته هایی غیر از رشته خودم می تونم شرکت کنم؟ ..... مهلت ثبت نام دکتری ۹۴ تا آخر آذر خواهد بود یا تا فردا؟ تمنا دارم ...

برچسب ها - کارت ورود به جلسه - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/کارت%20ورود%20به%20جلسه
آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته 94 فردا دوشنبه روی... سایت ... ثبت نام کرده اند حسین توکلی در مصاحبه با خبرگزاری... صدا و ... توزیع کارت آزمون سراسری سال۱۳۹۴ دانشگاه ها وموسسات آموزش... عالی از ... آغاز توزیع کارت ارشد آزاد. داوطلبان ...

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری و ...

www.iranresearches.ir/.../1052-مدارک-مورد-نیاز-برای-ثبت‌نام-پذیرفته‌...
۱۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری از فردا دوشنبه و کارشناسی ارشد از سه‌شنبه خبر داد. به گزارش خبرگزاری ...

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۴ – ارشد ...

arshadeomran.ir/زمان-اعلام-نتایج-آزمون-کارشناسی-ارشد-س/
فردا آخرین مهلت ثبت نام دوره فراگیر ارشد پیام نور, 0, 26, ADMIN · آزمون دکترای ... نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشدناپیوسته داخل ۹۴ دهه اول شهریور اعلام می شود.

زمان ثبت نام کنکور ارشد سراسری و آزاد - کنکور کارشناسی ...

www.modireat87.blogfa.com/.../زمان-ثبت-نام-کنکور-ارشد-سراسری-و-آ...
کنکور کارشناسی ارشد مدیریت 95 (8+87) - زمان ثبت نام کنکور ارشد سراسری و آزاد ... توکلی با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 93 از 12 آبان ماه سال جاری، ...

آغاز ثبت‌نام آزمون ارشد آزاد - صفحه نخست

khoshnam-ba.crawlblog.ir/ogle/آغاز+ثبت‌نام+آزمون+ارشد+آزاد
ثبت‌نام برای آزمون دوره دکتری 95 (نوبت دوم) نیز از 24 مردادماه آغاز شده و تا 30 مرداد ادامه دارد. ... منابع آزمون کارشناسی ارشد سراسری ۹۵ مجموعه زمین شناسی ۱۲۰۱منابع آزمون ...
مسئول آزمون دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از فردا یکشنبه ... بهرامی با بیان اینکه دفترچه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور فردا منتشر می‌شود، گفت: تمام ... آغاز ثبت نام آزمون سراسری 94 از امروز.
تا اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری 94. 0 ... تا ثبت نام آزمون دکتری سراسری 95 ... آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری آزاد از فردا ثبت‌نام آزمون‌ دکتری دانشگاه آزاد از فردا ...
۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دفترچه رشته‌های بدون کنکور 94 فردا منتشر می‌شود/ ثبت نام از 5 مرداد ….. به گزارش ایرنا، ... دانلود دفترچه ثبت نام كنكور كارشناسي ارشد 94 دانشگاه آزاد و سراسری. … نام آزمون ... آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی …
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ارشد آزاد سال 95،سوالات ارشد آزاد سال 95،منابع ارشد آزاد سال 95،کنکور ارشد آزاد ... شروع ثبت نامکنکور ارشد سراسری 95 از 16 آذر · آغاز ثبت نام آزمون ارشد سال 95 ... سوالات ارشد سراسری تا سال 94 · فردا زمان انتشار نتایج ارشد سراسری 94 ..... روزهای 16 و 17 اردیبهشت ماه 95 برگزار خواهد شد و ثبت نام در آزمون از تاریخ 16 ...

MSBook

msbook.ir/
ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مهرماه سال 1395 (نوبت ... لایحه احکام و مقررات برنامه های توسعه، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی دولتی . ... آموزش کشور با تاکید بر اینکه ساعت 24 فردا،پنجشنبه هفتم آبان ماه آخرین مهلت .
مهلت ثبت‌نام در آزمون ارشد فراگیر تا ۲۵ آذر تمدید شد ... آغاز ثبت نام آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی از فردا · | ایسنا2 ساعت ... شروع ثبت نام آزمون دکتری آزاد از روز دوشنبه.

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته سال۹۴ از فردا - KaniNet

kaninet.ir/ثبت-نام-کارشناسی-ناپیوسته-سال94-از-فردا/
دکتر حسین توکلی: ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۴ ... وی افزود: متقاضیان ثبت نام در این مهلت پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت ... عالی غیر دولتی – غیرانتفاعی می باشد لازم است علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام .... برگزاری آزمون تشریحی, پروژه عملی و مصاحبه دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۴ ».

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری از فردا - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.ir/fa/.../ثبت‌نام-تکمیل-ظرفیت-آزمون-سراسری-از-فر...
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آغاز اعتباربخشی آموزشی بیمارستان‌های دانشگاه آزاد · سازمان ملل اثرات مخرب ... ثبت‌نام تکمیل ظرفیتآزمون سراسری از فردا. خبرگزاری میزان- مشاور ...
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری 94-95 { زمان اعلام نتایج نهایی ... آغاز ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 94 از فردا / . ... در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال، 813 هزار و 13 داوطلب ثبت نام کردند .
ثبت‌نام بیش از ۹ هزار نفر در آزمون ارشد فراگیر پیام نور / مهلت ثبت‌نام تا فردا ... کیفیت و سود موسسات کنکور؛ پیامد ادغامآزمون‌های تحصیلات تکمیلی آزاد و دولتی.

زمان شروع ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دولتی 94

www.fera.ir/21766/استخدام-۳۵۰-نفر-در-پزشکی-قانونی-سراسر-2.html
۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دبیرستانی کنکوری : مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودیکارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۴ و بیستمین دوره ...
۲۳ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آغاز ثبت نام کنکور دولتی کارشناسی ارشد ۱۳۹۲ ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۲ توسط سایت سازمان سنجش از فردا سه شنبه ۹ ...

دانشگاه ازاد خرمشهر بدون کنکور - پورتال جامع برگزیده ها

www.bargozideha.com/tag/دانشگاه-ازاد-خرمشهر-بدون-کنکور

شروع ثبت نام بدون آزمون در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان ... کارشناسی ارشد و دکتری پردیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تا فردا ادامه دارد. ... ثبت‌نام بدون کنکور دانشجویان از ۱۷ دی‌ماه سال جاری آغازشده و تا پایان دی ادامه ... آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت:ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ...

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1094
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 110
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 339
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 874
  • باردید دیروز : 547
  • گوگل امروز : 18
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,510
  • بازدید ماه : 5,510
  • بازدید سال : 141,592
  • بازدید کلی : 693,343